Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problem rele nemogu da nadjem

[es] :: Elektronika :: Problem rele nemogu da nadjem

Strane: 1 2

[ Pregleda: 3818 | Odgovora: 32 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Petar030
Petar Petrović
Bor
Bor

Član broj: 335756
Poruke: 157
*.adsl.verat.net.

Sajt: https://m.facebook.com/pr..


+45 Profil

icon Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 03:00 - pre 71 meseci
Kako ovo da izvedem,hoću da iskopiram jedan sklop, hoću da daljincem palim i gasim el. uredjaje. E sad sklop Ima relej 10A 230V AC a kalem releja se napaja na 5V DC.
Sklop podržava potrošače snage do 2200W,a meni treba do 2400-2500W,2400W je minimum, a ne znam da li Ima relej od 12A,ima 10A pa 16A,ali ja ovaj od 16A kojem se napaja kalem na 5V DC nemogu da nadjem.
Kako ja to da izvedem sad, mora da postoji neko rešenje. Znači sklop napaja rele sa 5V DC.
https://imgur.com/a/ar6c7gv
Rele je te veličine od 220VAC 10A.
 
Odgovor na temu

Petar030
Petar Petrović
Bor
Bor

Član broj: 335756
Poruke: 157
*.adsl.verat.net.

Sajt: https://m.facebook.com/pr..


+45 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 03:11 - pre 71 meseci
Dobro bi bilo da Ima relej sa elektronikom koja se napaja direktno sa 220-230V AC da je rele 16A 230VAC,pa da njegovo napajanje stavim na prekidanje faze releja iz sklopa a nulu da uzmem zajedničku, meni jedino to ideja, ali kako da napravim to malo napajanje sa 220V AC na recimo 12V DC relejnog kalema ovog drugog releja, znači relej uključuje snažniji relej
 
Odgovor na temu

ziki_the
Milan Zivkovic
Elektricar
West Pharmaceutical Services
Kovin,Srbija

Član broj: 252616
Poruke: 619
167.25.13.*



+106 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 05:53 - pre 71 meseci
U zavisnosti od potrosaca, da li si razmisljao o SSR relejima.
Skines ovaj rele i sa "kalema" koji je na 5V, povezes ulaz SSR koji je uglavnom od 3-32V.
Everybody Lies..
 
Odgovor na temu

mb57

Član broj: 337338
Poruke: 401



+412 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 06:33 - pre 71 meseci
Moj predlog ti je da koristiš kontaktor:



koji se montaira na šinu u RT. Sa tvoje elektronike kontrolišeš, napajaš kalem kontaktora i rešio si problem. Kupiš kontaktor od 40A i nema da brineš.
U zavisnosti od potrebe, kupuješ ili monofazni ili trofazni.
 
Odgovor na temu

scoolptor

Član broj: 305514
Poruke: 1620



+587 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 06:37 - pre 71 meseci
Nije isto upravljati otpornim potrosacem i induktivnim potrosacem slicne snage.
Prilikom odabira prekidaca/releja/kontaktora, potrebno je obratiti paznju na tip potrosaca.
Standardizovane su kategorije primene niskonaponskih prekidaca.
Tako ce npr. jedan prekidac imati maksimalnu struju od 16A u kategoriji AC-7A, struju od 6-7A u kategoriji AC-7B, i struju od svega 1A u kategoriji DC-1.

 
Odgovor na temu

mb57

Član broj: 337338
Poruke: 401



+412 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 06:54 - pre 71 meseci
Citat:
scoolptor: Nije isto upravljati otpornim potrosacem i induktivnim potrosacem slicne snage.
Prilikom odabira prekidaca/releja/kontaktora, potrebno je obratiti paznju na tip potrosaca.
Standardizovane su kategorije primene niskonaponskih prekidaca.
Tako ce npr. jedan prekidac imati maksimalnu struju od 16A u kategoriji AC-7A, struju od 6-7A u kategoriji AC-7B, i struju od svega 1A u kategoriji DC-1.

Slažem se. dao sam mu moje viđenje praktičnog rešenja a sve dalje od njega zavisi.
Eno, na priloženoj slici lep piše AC1 (Non-inductive or slightly inductive loads, example: resistive furnaces, heaters). S obzirom na navedenu snagu o kojoj piše, pretpostavio sam da se radi o nekoj peći (heaters).
Pošto niko od nas sem njega ne zna šta sve želi da uključuje na ovaj način, nisam ni hteo da idem u detalje.
 
Odgovor na temu

Petar030
Petar Petrović
Bor
Bor

Član broj: 335756
Poruke: 157
*.adsl.verat.net.

Sajt: https://m.facebook.com/pr..


+45 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 10:39 - pre 71 meseci
Evo šta hoću zapravo, da kupim on/off relejni prekidač koji sa daljincem pali i gasi potrošač, a to je veš mašina snage 2300W.
U veš mašini Ima prekidač koji prekida i nulu i fazu, čudno mi to ali tako je.
Faza i nula ulaze u kondenzator a iz njega idu dve sive žice u prekidač, merio sam zujalicom na multimetru, galvanski su odvojeni redovi ili kako se to kaže, jednostavno dva prekidača u jednom. Razmišljao sam što je to tako, i mislim da je zbog okretanja nule i faze, zavisno gde je nula i faza u utičnici u zidu.
Razmišljao sam na solid state relej, mislio sam da stavim dva komada paralelno na ulaz napajanja releja sa sklopa za daljinsko uključivanje i tako rešim prekidanje i nule i faze odjednom kao na originalnom prekidaču.
Taj sklop se napaja jednosmernim naponom, pa bi on bio sa nekog običnog adaptera stalno vezan na izvor 230V AC.
Hteo sam da idem na sonoff wifi prekidač da preko mobilnog uključujem i isključujem veš mašinu, ali treba mi stalno otključan internet.
Jer možete tu nešto da mi pomognete,Imam gsm mifi telenor modem za internet.
E sada on Ima šifru za konektovanje, kako ja to da izvedem da upišem šifru wifi modema da se konektuje sonoff wifi prekidač,čitao sam da može sonoff da se programira.
Ako ostavim otključan mifi gsm modem, neko od komšiluka Ima da mi potroši sav internet a on se plaća.
Na mobilni Imam internet i eWelink aplikaciju.
Na sonoff prekidaču je relej 10A 230V AC, tu bi stavio dva paralelna ssr releja da prekidaju nulu i fazu i rešen problem.
Preostaje ili daljinac ili sonoff wifi prekidač, iste su cene i jednog i drugog.
Ssr releje sam našao od 25A 230V AC za 550dinara na KP.
Ulaz im je od 3V DC pa sve do nekih 30V DC.

Veš mašinu malo modernizujem
Inače je Beko WKL 15050 Kb
https://youtu.be/Igr8agIquHE
 
Odgovor na temu

branko tod

Član broj: 325192
Poruke: 3923



+9456 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 10:51 - pre 71 meseci
https://www.ebay.com/itm/New-B...n-6-Pin-Free-P-P-/252688138710
Blago onome ko rano poludi, ceo zivot mu u veselju prodje

 
Odgovor na temu

SASA M.
Pripyat

Član broj: 32850
Poruke: 3180
*.dynamic.sbb.rs.



+370 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 11:04 - pre 71 meseci
sonoff ima varijante sa rele-om od 16A, par dolara je skuplji, a ima i uredjaje sa vise kanala, mislim 2 i 4. Nije problem da se ubaci drugi, samo je pitanje rasporeda nozica. Mogu da se nadju kod nas po prodavnicama, lai su retki i cene su bas sarolike. Evo jedan koji odgovara specifikacijama
https://www.schrack.rs/prodavn...er-5mm-serije-rt-rt314005.html
 
Odgovor na temu

Living Light

Član broj: 331540
Poruke: 6709



+1156 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 15:54 - pre 71 meseci
Citat:
Petar030: Na sonoff prekidaču je relej 10A 230V AC, tu bi stavio dva paralelna ssr releja da prekidaju nulu i fazu i rešen problem.

Mozda i nije resen problem.

Ako kroz jedan SSR od 25A prolazi 10A (za 2300W), taj se dosta dobro greje,
i treba mu dobro hladjenje.

Ti bi da prekidas i Nulu i Fazu, pa ces imati 2 x to zestoko grejanje
za koje moras da obezbedis adekvatno hladjenje sa pozamasnim hladnjacima.

Kad pogledas elektoniku (PCB) danasnjih ves masina,
uglavnom svaka svoje velike potrosace (kao sto je grejac)
ukljucuje sa obicnim, mehanickim releom, a ne sa SSR,
upravo zbog grejanja SSR-a.

Mehanicki rele (a ne SSR) ima jako mali pad napona na kontaktima,
pa je grejanje/disipacija na 10Ampera skoro zanemarljiva.
____________________________________________________

SSR rele od 25Amp ima dosta veliku struju "curenja" tada kada ne provodi.

Mislim da nije zgodno igrati se sa zivotom,
i tu struju curenja pustiti u metalno kuciste ves masine
u slucaju da u masini probije (na masu) RSO filter, motor, grejac ili bilo koji drugi element.

Ovo sto je predlozio @SASA M. je dobro resenje,
ali samo dotle dok gledas u katalog proizvodjaca.

Naime, na radnom mestu namenjasmo se tih Schrack-ovih mini relea,
(i to, dobrih par kilograma, ko zna koliko komada),
upravo iz razloga sto i dalje ne mogu da verujem da mehanicki rele velicine
trecine kutije sibice ima unutar sebe kontakte za 16A,
i to takve da mozes nocu mirno da spavas.

Ovako izgleda pozamasan kontakt od GE relea od 6Amp,
a ispod njega onaj "picopevac" od 10Amp,
koji je stvarno mali,
ali ima da radi samo do vikenda




[Ovu poruku je menjao Living Light dana 15.05.2018. u 17:33 GMT+1]
Toliko mnogo knjiga, toliko malo vremena...
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

SASA M.
Pripyat

Član broj: 32850
Poruke: 3180
*.dynamic.sbb.rs.



+370 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 17:26 - pre 71 meseci
Trazio je rele za nesto malo vise od 10A, ovaj od 16 je dat kao primer da se mogu naci i kod nas relei koji imaju 5v i 16A. Nisam bas gledao sta nude nase prodavnice elektronike, verovatni ih neka ima slicnih na lageru, mada su verovatno retki. Koliku struju mogu da podnesu i koliko ce dugo da rade ne zavisi od velicine vec od materijala od koga su kontati napravljeni, potrosaca, ciklusa ukljucenja i iskljucenja itd. Ne verujem da proizvodjac sa imenom laze u specifikacijama.

U svakom slucaju ako se zeli veca pouzdanost ima cela grupa industrijskih relea, ali im je cena visoka, pa ne verujem da ce biti interesantni, pa ih nisam ni spominjao. Sto se tice ssr, htedoh jutros da ih spomenem, ali sam preskocio, nisu bas uvek dobro resenje, i zbog navedenog vec i visoke cene u odnosu na rele, kao iz zbog toga sto ne znamo kakvo opterecenje trebaju da ukljuciju.

Na kraju, da pohvalim moj rele, tj. fabricki tajmer koji vec drugu godinu ukljucuje i iskljucuje jedno od mojih ta peci (3.5kw). Bio sam skeptik, ali evo do sada bez problema. Untura je sigurno neki teski kinez od rele-a, pitanje kakvih specifikacija, ali uz normalno koriscenje do deklarisanih 16A nikakvih problema za sada.
 
Odgovor na temu

Living Light

Član broj: 331540
Poruke: 6709



+1156 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 18:33 - pre 71 meseci
"ovaj od 16 je dat kao primer da se mogu naci i kod nas relei koji imaju 5v i 16A. "
-Ma slazem se Sasa,

"ako se zeli veca pouzdanost ima cela grupa industrijskih relea,"

-Zar nije mb57b dao fantastican predlog relea X-pole,
koji riknjava onda kad i kornjaca--posle 300 Godina !

" Na kraju, da pohvalim moj rele, tj. fabricki tajmer koji vec drugu godinu ukljucuje i iskljucuje jedno od mojih ta peci (3.5kw). Bio sam skeptik, ali evo do sada bez problema. Untura je sigurno neki teski kinez od rele-a, pitanje kakvih specifikacija, "

-A da ti ipak sacuvas porodicu od kineskih, reklamnih 3500W,
Hvala Bogu što se nista nije desilo.

Sasa,

Nemoj moje komentare da razumes kao neku tešku kritiku,
čisto, pričamo i malko razmenjujemo mišljenja...

Veliki POZ !
Toliko mnogo knjiga, toliko malo vremena...
 
Odgovor na temu

zeoN_Rider
Beograd 🇷🇸 Srbija

Član broj: 167413
Poruke: 13017
*.adsl-3.sezampro.rs.

Jabber: zeoN_Rider


+459 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 19:35 - pre 71 meseci
Citat:
Petar030:
Dobro bi bilo da Ima relej sa elektronikom koja se napaja direktno sa 220-230V AC da je rele 16A 230VAC,pa da njegovo napajanje stavim na prekidanje faze releja iz sklopa a nulu da uzmem zajedničku, meni jedino to ideja, ali kako da napravim to malo napajanje sa 220V AC na recimo 12V DC relejnog kalema ovog drugog releja, znači relej uključuje snažniji relej


Nije baš kako si zamislio ali ima i gotovo rešenje, jedino je potreban jednosmerni napon 12V. Radi odlično i do sada sam pazario bar petnaestak komada što za uređaje što za svetlo. Nije skupo, džabe poštarina i za te pare nema jeftinije.


https://www.ebay.com/itm/1-Cha...49526.m4383.l4275.c10#viTabs_0
Ne mogu da verujem šta je slepaca
svuda oko nas!
 
Odgovor na temu

mb57

Član broj: 337338
Poruke: 401



+412 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 19:43 - pre 71 meseci
A koja je svrha ove prepravke, ne kapiram?
Mislim, moraš ući u zonu vidljivosti prijemnika, znači kupatilo, a prethodno da priđeš do mašine da podesiš program a pre toga da ubaciš veš i zatvoriš bubanj?
Iz navedenog, ne vidim svrhu upravljanja daljinskom komandom a stojiš kraj mašine?
Jedino ako ne prepraviš tv daljinac pa da menjaš i programe, mislim na mašini a sa tasterima za kontrolu jačine zvuka da menjaš brzinu centrifuge?
 
Odgovor na temu

Living Light

Član broj: 331540
Poruke: 6709



+1156 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 20:05 - pre 71 meseci
@mb57,
ako mislis na "Zeona" -kod njega Nema prepravke, ne vredi,
previše guta na 100kM !

A i na 100kM dužine, toliko prica, usta ne zatvara,
treba kombi od "Hitne" 194 da te prati, da izdržiš sve TO.

ZEON ti je osoba:

-Kad ga trebaš____Nema ga !
-A kad ga NE trebaš, sa mikrofona se NE skida !

Fascinacija od Čoveka !!!
Oklem mu energije da ehhhhh11111be OCA !

Ali IMA !
Toliko mnogo knjiga, toliko malo vremena...
 
Odgovor na temu

mb57

Član broj: 337338
Poruke: 401



+412 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 20:10 - pre 71 meseci
Ne, ne mislim na njega nego na postavljača teme.
Sa komentarom nisam mislio ništa loše nego stvarno ne razumem takvu vrstu prepravke pa bi voleo da čujem poentu?
Možda se na kraju i meni dopadne?
 
Odgovor na temu

Living Light

Član broj: 331540
Poruke: 6709



+1156 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 20:49 - pre 71 meseci
mb57,
"Ne, ne mislim na njega"

--UFFfff dobro je, taman je u Pančevu krenulo nevreme,
pa nece valjda gromovi od 100 Kilo Ampera da tu po nama,
da nam spale i modem i laptop i sve po kuci,

JBT, ove u Pa seva i udara, kao da sam otišao kod svetog N,
da mu se izvinim sto sam se uopšte logovao na njegov sajt.

Oko moje zrade tuce kao da RAT !

Ako se i dalje ne javim, UBIO ME GROM !....preko telekom modema...
Toliko mnogo knjiga, toliko malo vremena...
 
Odgovor na temu

Living Light

Član broj: 331540
Poruke: 6709



+1156 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 20:54 - pre 71 meseci
Citat:
mb57: Možda se na kraju i meni dopadne?

Tebi se svasta dopada, jedva covek da te isprati u tvojim željama !

jesmo rekli Budimpešta, madjarice u krilu,
Lančani most i sobarice u tangama.

Eto, ali me NE slušaš,

i sad će Jovan da se budi (navio sat) pred seriju,
klikne na ES, i eto belaja.


Toliko mnogo knjiga, toliko malo vremena...
 
Odgovor na temu

Petar030
Petar Petrović
Bor
Bor

Član broj: 335756
Poruke: 157
*.adsl.verat.net.

Sajt: https://m.facebook.com/pr..


+45 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 21:34 - pre 71 meseci
Ssr rele nisam znao da se greje, crpi malu struju reda 12mA na recimo 5V DC, piše na specifikaciji releja.
Ovaj gospodin što je postavio rf 433MHz daljinsko uključivanje i isključivanje sam našao.
Nego sam pitao i za sonoff, jer mu treba otključan internet da bi radio, i kako da se konektuje na neki mifi gsm modem koji ima šifru.
Moram da ubacim internet u mašinu da bi snjom komunicirao.

Planiram ja da ubacim mini mp3 plejer, i dva mini digitalna pojačala u veš mašinu, Imam zvučnike od televizora i mali vufer 100mm i da slušam muziku dok mašina pere.
Našao sam to na KP sve to košta oko 1000dinara neverovatno.
Veš mašina stojaće van kupatila, jer u kupatilu nema mesta.
Moj drug prepravio programator veš mašine, sve živo ide preko jednog ekrana i touchskrina.
Preko arduina ili raspbery pi uredjaja, on zna da programira ja pojma nemam.
Njega sve izašlo na 500eura on Ima bosch veš mašinu.
Moja veš mašina Ima čip atmel atmega 32L koji košta 6eura.
 
Odgovor na temu

zeoN_Rider
Beograd 🇷🇸 Srbija

Član broj: 167413
Poruke: 13017
*.adsl-3.sezampro.rs.

Jabber: zeoN_Rider


+459 Profil

icon Re: Problem rele nemogu da nadjem15.05.2018. u 21:48 - pre 71 meseci
Citat:
Petar030
Našao sam to na KP sve to košta oko 1000dinara neverovatno.
Veš mašina stojaće van kupatila, jer u kupatilu nema mesta.
Moj drug prepravio programator veš mašine, sve živo ide preko jednog ekrana i touchskrina.
Preko arduina ili raspbery pi uredjaja, on zna da programira ja pojma nemam.
Njega sve izašlo na 500eura on Ima bosch veš mašinu.
Moja veš mašina Ima čip atmel atmega 32L koji košta 6eura.


Ma daj!
Ne mogu da verujem šta je slepaca
svuda oko nas!
 
Odgovor na temu

[es] :: Elektronika :: Problem rele nemogu da nadjem

Strane: 1 2

[ Pregleda: 3818 | Odgovora: 32 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.