Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Peti atribut i plavi folder ?!

[es] :: Windows desktop :: Peti atribut i plavi folder ?!

[ Pregleda: 2255 | Odgovora: 17 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zeleni zub
Darko Milicevic
dipl mat inf
Paracin

Član broj: 14108
Poruke: 877
213.137.127.*

+85 Profil

icon Peti atribut i plavi folder ?!07.07.2006. u 15:26 - pre 217 meseci
Danas nisam uspeo da resim jedan problem. :-(
Racunarima se bavim jos od 286 (i Commodore64 pre toga), ali ovako nesto nisam sreo.

Masina Sempron 2200+, WinXP SP2, NTFS na particijama, sve radi besprekorno brzo, ali...:
Problem je folder 'xx' koji ne mogu da izbrisem.
Unutar njega se nalaze folderi Muzika, Copy of Muzika do dubine od 23 foldera. Njihovi datumi kreiranja su izmesani (nisu hronoloski poredjani) i uglavnom figuriraju tri datuma (5., 11. i 12. jun).

CUDNO:
1. U Total Commanderu se kod tog foldera pojavljuje i peti atribut. Naime, pored rahs postoji i peti atribut 'c'.
2. Kad tom folderu pridjem iz pravca ikonice My Computer, svi folderi imaju klasicnu zutu ikonicu, i ovaj 'xx' takodje. Svi folderi su ispisani crnim slovima, samo ovaj nesrecnik plavim ?! ?!

Kad pokusam da ga izbrisem dobijam poruke tipa 'Cannot delete folder', 'Access is denied', 'Folder is not empty', 'Folder doesn't exist', ali on je i dalje tu :-(

KAV 5.0, AdAware i SpyBot nisu pronasli nista sumnjivo.
Win-ov chkdsk (iz Run-a, i onaj drugi iz desni klik->Properties, takodje nista nisu pronasli od gresaka, a dao sam mu full check, zajedno sa Surface scan-om da odradi.

Pokusao sam jos:
- Brisanje iz Safe moda, Safe moda sa Command promptom, brisanje u ovim modovima 'deltree' komandom koju sam iskopao sa win98 arhive. Ona najpre pita y/n pitanje i posle yes prijavi da je uspesno obrisan (al malo sutra :-( )
- Reimenovanje tog foldera, ali i onih unutra njega i nece da ga obrise ni posle restarta. Probao sam i 'Remove on Reboot' i jos neke programe koje sam skinuo sa Neta i nece.

Nije fora da formatiram particiju, zna li neko sta da radim ovo me vec nervira.

--
ES is the bes' ! ;)

Odgovor na temu

Milan Gligorijevic
Pančevo

Član broj: 73740
Poruke: 5273

Sajt: milan.rs

+80 Profil

icon Re: Peti atribut i plavi folder ?!07.07.2006. u 15:35 - pre 217 meseci
Desni klik na folder => Properties => Advanced => iskljuci sve osim For fast searching....
Pogledaj http://www.elitesecurity.org/t160662

Odgovor na temu

Ser_Boyler
Stojkovic Vladimir
CBT, System and Network Administrator
Beograd

Član broj: 14424
Poruke: 377
*.com
Via: [es] mailing liste

Jabber: ser_boyler@elitesecurity.org
ICQ: 172456664
Sajt: www.google.com/webhp?comp..

Profil

icon Re: Peti atribut i plavi folder ?!07.07.2006. u 15:42 - pre 217 meseci

Plava boja oznacava da je na tom folderu izvrsena kompresija
ukljucujuci i sve fajlove koji se nalaze unutar njega.
Ako zelis da obrises odredjene fajlove iz tog foldera moras ih prvo
prebaciti u bilo koji folder koji nije oznacen plavom bojom i tek onda
obrisati, ili ako zelis da obrises ceo folder desno dugme na njega,
properties, advanced i odstikliraj opciju "compress contents..."
Slika govori više od 128K reči.

Odgovor na temu

Zeleni zub
Darko Milicevic
dipl mat inf
Paracin

Član broj: 14108
Poruke: 877
213.137.127.*

+85 Profil

icon Re: Peti atribut i plavi folder ?!09.07.2006. u 21:30 - pre 217 meseci
OK momci, hvala na pomoci, pokusacu jos sutra, ili mu ne gine format particije.

--
ES is the bes' ! ;)

Odgovor na temu

plavigor
Igor Petrović
Beograd

Član broj: 24239
Poruke: 1551
195.252.89.*

+10 Profil

icon Re: Peti atribut i plavi folder ?!10.07.2006. u 09:45 - pre 217 meseci
Ako ne pomognu gorepomenuti predlozi, probaj da dignes sistem sa diskete/CD-a, pa sa NTFS4DOS probaj da ga obrises.
Rano je jos za Format C: :)

Pozdrav

Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12851

+4784 Profil

icon Re: Peti atribut i plavi folder ?!10.07.2006. u 12:37 - pre 217 meseci
Jedna stvar me zanima... probaj da promenis ime iz xx u x.
Takodje nabavi unlocker (za vise informacija, kucaj u pretragu, ima ga svud po forumu :)).

Odgovor na temu

Zeleni zub
Darko Milicevic
dipl mat inf
Paracin

Član broj: 14108
Poruke: 877
*.com
Via: [es] mailing liste

+85 Profil

icon Re: Peti atribut i plavi folder ?!10.07.2006. u 14:19 - pre 217 meseci
Probao sam i unlocker i reimenovanje i jos sve ono sto sam naveo, ali
nece.
Inace, najpre sam isprobao sve sto sam nasao pretragom na ES-u, pa tek
onda google pa moja poruka.
Zainatio se mali protiv mene :-(
--
ES is the bes' ! ;)

Odgovor na temu

Milan Gligorijevic
Pančevo

Član broj: 73740
Poruke: 5273

Sajt: milan.rs

+80 Profil

icon Re: Peti atribut i plavi folder ?!10.07.2006. u 15:17 - pre 217 meseci
format c: za sada zaboravi

Da li si probao prvo deo mog prethodnog posta?
Da li je folder i dalje ispisan plavim slovima?
Da li je taj racunar tvoj ili si dobio od nekog na popravku?
Postoji li jos neki user da racunaru osim tog sto koristis?

Odgovor na temu

Goran Mijailovic

Član broj: 12684
Poruke: 6907

+437 Profil

icon Re: Peti atribut i plavi folder ?!10.07.2006. u 20:21 - pre 217 meseci
Citat:
Probao sam i unlocker i reimenovanje i jos sve ono sto sam naveo, ali
nece.

Live Linux??

Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348

+5071 Profil

icon Re: Peti atribut i plavi folder ?!10.07.2006. u 20:58 - pre 217 meseci
Citat:
Goran Mijailovic: Live Linux??

Live Windows?? BartPe, Hiren, UBCD4Win...

Odgovor na temu

Milan Gligorijevic
Pančevo

Član broj: 73740
Poruke: 5273

Sajt: milan.rs

+80 Profil

icon Re: Peti atribut i plavi folder ?!10.07.2006. u 21:26 - pre 217 meseci
Da li Live Linux moze da brise sa NTFS particije i koji?
Citat:
Zeleni zub: Pokusao sam jos:
[...]
Ako ovo i unlocker nisu pomogli sumljam da bi neki Live Windows resio problem.

Odgovor na temu

Goran Mijailovic

Član broj: 12684
Poruke: 6907

+437 Profil

icon Re: Peti atribut i plavi folder ?!10.07.2006. u 22:01 - pre 217 meseci
Citat:
BartPe
moze ovaj narocito ako je home made onda je najsladje ;)
@mmwc
sad me ubi znam da neki mogu al koji...
mora se podesi to u knoppixu
a ima i onaj sto brise pass iz wina taj bi sigurno mogao
uh Linux bas sam zardjao :(

Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348

+5071 Profil

icon Re: Peti atribut i plavi folder ?!10.07.2006. u 22:35 - pre 217 meseci
Citat:
mmwc: Da li Live Linux moze da brise sa NTFS particije i koji?

Citat:
Goran Mijailovic:@mmwc
sad me ubi znam da neki mogu al koji...
mora se podesi to u knoppixu
a ima i onaj sto brise pass iz wina taj bi sigurno mogao
uh Linux bas sam zardjao :(

Izvin'te sto upadam, Knoppix (Kanotix).

Odgovor na temu

Goran Mijailovic

Član broj: 12684
Poruke: 6907

+437 Profil

icon Re: Peti atribut i plavi folder ?!10.07.2006. u 22:40 - pre 217 meseci
Eto vidis covek zna :)

Odgovor na temu

Milan Gligorijevic
Pančevo

Član broj: 73740
Poruke: 5273

Sajt: milan.rs

+80 Profil

icon Re: Peti atribut i plavi folder ?!10.07.2006. u 23:01 - pre 217 meseci
Jako je bitno koja verzija Knoppix-a. Ja imam 3.7 i moze samo da cita, a ne i da pise i brise po NTFS-u.

Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348

+5071 Profil

icon Re: Peti atribut i plavi folder ?!10.07.2006. u 23:04 - pre 217 meseci
Citat:
mmwc: Jako je bitno koja verzija Knoppix-a. Ja imam 3.7 i moze samo da cita, a ne i da pise i brise po NTFS-u.

E jbm li ga, da ne bootujem sada, javicu kad pogledam.

Odgovor na temu

Zeleni zub
Darko Milicevic
dipl mat inf
Paracin

Član broj: 14108
Poruke: 877
213.137.127.*

+85 Profil

icon Re: Peti atribut i plavi folder ?!10.07.2006. u 23:42 - pre 217 meseci
mmwc:
> [...]
>Da li je taj racunar tvoj ili si dobio od nekog na popravku?
>Postoji li jos neki user da racunaru osim tog sto koristis?

Folder vise nije ispisan plavim slovima i nema atributa c (OK, dekompresovan je, mada i dalje ima samo foldera u folderu...)
Racunar je jedne prijateljice i cisto iz znatizelje sam probao da uklonim to cudo. Na racunaru postoji samo Admin nalog koji ona koristi i nema drugih. PRobao sam i sa onim opcijama "inherit..." i "replace..." koje sam nasao na forumu i nista.

Jedan prijatelj mi je obecao BartPE da mi da, ali ja sutra idem na odmor pa cu 10-ak dana biti van domasaja racunara ;-) i koleginice :-(

Nisam nista probao sa Linuxom, ali posle odmora mozda se i sa njim poigram.

TNX na odgovorima !

ES is the bes' ! ;-) (eto ideje za moj novi potpis !)

--
ES is the bes' ! ;)

Odgovor na temu

stralinjo
:::sinka:::

Član broj: 45982
Poruke: 15
80.93.237.*

Profil

icon Re: Peti atribut i plavi folder ?!13.07.2006. u 09:01 - pre 217 meseci
Otkucijte ovo u notepad-u i snimite kao brisanje.bat
kada ga snimite..pokrenite taj batch fajl..

@ echo off
@ del "c:\putanja do tog fajla.ekstenzija"

Nisam siguran da ovo uvek zavrsi posao ali meni cesto zna da pomogne..u ovakvim slucajevima

Srdacan pozdrav,

Stralinjo
Stralinjo

Odgovor na temu