Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

DVD - DivX player Skyvision LG888

[es] :: Multimedijalni uređaji :: DVD - DivX player Skyvision LG888

Strane: << < .. 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 242443 | Odgovora: 943 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Pinki 007
Dragisa Mitrovic
Novi Beograd

Član broj: 39704
Poruke: 12
*.ptt.yu.

Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88806.01.2005. u 15:08 - pre 235 meseci
Ja sam nasao jedino test, mada se moze reci i samo opis uredjaja na http://www.polarotor.co.yu/multimedia.htm#video

Jedino sto je poredjeno je :

Philips DVD 630 ~9000 din
SkyVision LG888-MP4 ~8700 din

Odgovor na temu

kojovici

Član broj: 40669
Poruke: 159
*.drenik.net.

Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88807.01.2005. u 00:28 - pre 235 meseci
Da li hoce neko da mi kaze koji je trenutno najbolji plejer koji pusta divx na nasem trzistu,posto hocu da dam pare za nesto sto stvarno valja, a cena nije vazna???

Odgovor na temu

Triad
Farscape

Član broj: 3526
Poruke: 283
*.teol.net.

Sajt: www.thaidragon.com/Index2..

Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88807.01.2005. u 03:22 - pre 235 meseci
Kiss sa hard diskom... :)
Diseq Stab HH120, Samsung 9500, Echostar 2110
Panasonic Sky-Digibox TU-DSB40, NDS card
M2 card & Titanium Blue card
SkySTAR 2 & G-SHDSL Cisco 2 MBps real
http://www.elitesecurity.org/tema/70943

Odgovor na temu

homerka

Član broj: 19655
Poruke: 13
*.208.EUnet.yu.

ICQ: 241488666

Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88807.01.2005. u 21:10 - pre 235 meseci
"Devojcica" vec godinu dana razmislja sta da kupi da bi gledala ,pre svega DIVX, i od onog x wave-a,pa neo doso je na red taj sky pa sky vision...dala sam pare..pretpostavljala sta me ceka (jer nijedan od tih poznatih brandova nije lud da stavi izlaz 5.1. jer forsira natavno prodaju svoj home theatera)...i izbrala najgori moguci trenutak .Moj kvar se video i iz aviona, ali ja nisam stigla ni kutiju da ptvorim..onda sam otisla u radnju natenane sve isprobala i sada radi sve O.K....Jel tu medju vama vlada neki sukob interesa ili su neki eto tako prirodni kontrasi..pa koriste svaki momenat do to i drugima pokazu...forum je odlican i poucan...a negativcima bar za Bozic malo mira i tolerancije...

Odgovor na temu

TDK
BEOGRAD

Član broj: 39152
Poruke: 130
*.rts.co.yu.

Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88809.01.2005. u 09:03 - pre 235 meseci
Ma neeeeee, nema sukoba interesa.Svi ulazemo napore kako bi nas Skyvision bio upotrebljiv za to za sta je predvidjen.Navescu moja iskustva.
Sinoc sam bas gledao jedan DIVX film (odlicna kopija,na SMART-u ,CD-RW,sniman na 4x sa HDD) i posle "dubokog zamrzavanja",nekoliko restarta,koriscenja GO TO funkcije... bio sam primoran da izadjem iz toplog kreveta ,ukljucim PC i odgledam film do kraja bez ikakvog problema! Cudno,ali izgleda da se ovo samo NAMA (kako kazu-negativcima) -desava!Da li je u pitanju "Marfijev zakon" ili nesto drugo-ne znam!?
Citat:
kojovici: Da li hoce neko da mi kaze koji je trenutno najbolji plejer koji pusta divx na nasem trzistu,posto hocu da dam pare za nesto sto stvarno valja, a cena nije vazna???

PC + nov flat !9" monitor+MV2 player (free) =nemas problema sa titlovima i slicnim bagovima
TDK

Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.nat-pool.bgd.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349

+14 Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88809.01.2005. u 11:03 - pre 235 meseci
Pozdrav,
Citat:
TDK:

PC + nov flat !9" monitor+MV2 player (free) =nemas problema sa titlovima i slicnim bagovima

Kombinacija oko koje se ja licno najvise zanimam samo sa LCD monitorom pa zato i razmisljam dugo. Ipak, sve one prednosti baratanja daljincem itd....nisam siguran.

Sto se negativnosti tice, ne verujem da je rec o apriori negativcima kao licnostima vec o jakoj tenziji kao posledici sirenja negativne energije a moja licna iskustva jesu da kada sam prema necemu negativan, obavezno nece uspeti to sto radim pa da ga mogu u normalnom raspolozenju uraditi i u pola noci. Nisam razmisljao o Marfiju ali valjda ima i toga, ko zna. Sve u svemu, cilj i treba da bude da se poboljsaju vec postojeci uredjaji (da mogu mirno da kupim sebi jedan tada ) Salim se, naravno.

Odgovor na temu

TDK
BEOGRAD

Član broj: 39152
Poruke: 130
*.rts.co.yu.

Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88809.01.2005. u 12:23 - pre 235 meseci
@Lancia88
Moj savet-NIKAKO LCD monitor za ove svrhe o kojima diskutujemo!(Kvalitet slike jos uvek dosta zaostaje za klasicnim monitorima!Uporedjivao sam i razocarao se u LCD monitore.Jedino ako je nekom bas neophodan prostor .)
Treba jednom prelomiti jer ces ionako pogresiti!Uvek se kasnije izbace bolji ,a jeftiniji uredjaji.
Lici mi na neku zaveru!
TDK

Odgovor na temu

raven_nt
Master of the Internet
VOJVODINA

Član broj: 43664
Poruke: 12
*.tippnet.co.yu.

ICQ: 37180442

Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88809.01.2005. u 18:41 - pre 235 meseci
Sve je to lepo nego da ja vas nesto pitam..ne znam dali kod vas ovako isto radi ali sam dosta nezadovoljan zbog ovih par pojava sto mi se desava..Imam SKYVISION iz serije 407 i radi solidno nije nesto preterano brz....ali sta mi se desava...kada pustim disk DVD sa vise divXa radi sve ok..ali ako stavim obican Cd sa jednim divxom nemogu da premotavam nemogu nista da cackam...jer cim taknem npr dugme za premotavanje napred odmah me vrati u root meni prekine pustanje filma...znaci probao sam sve sa velikimm brojem diskova isto...znaci samo kad je obican CD disk u pitanju sa jednim filmom. Isto tako kod dosta filmova ovih na obicnome disku kada krene film krene pocme zvuk da mi skripi zuji i ne moze da se gleda film slika ide uredu..prakticno je nemoguce gledanje filma...predpostavljam da je tu u pitanju nesto oko kodeka...dali imate i vi ovu pojavu???..na drugome XORO uredjaju radi sve savrseno i sto je najbolje radi 10x brze....Ko razmislja o novome uredjaju neka pogleda moj post o njemu...za 3 klase je bolji od ovoga SV..jedino su titlovi mozda manji ali je drugo sve super.Toliko..........za sada:)
Raven see everything so be careful:)

Odgovor na temu

TDK
BEOGRAD

Član broj: 39152
Poruke: 130
*.rts.co.yu.

Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88809.01.2005. u 19:07 - pre 235 meseci
Svaka cast -jednim udarcem 3 muve!
Mojih 2 kom,Skyvision playera rade dosta SOLIDNO sto se tice DVD diskova,ako ne racunam mehaniku.E,sad sto se tice DIVX to je ZAISTA dosta TRALJAVO (cesti bagovi,prelazi sam od sebe u root,blokira,potrebna mu je citava vecnost da se sinhronizuje titl sa filmom,cesto zamrzava....).Nazalost ja sam ih upravo i kupio najvise zbog DIVX-a.
Losa strana je i ta sto ne pamti prethodno memorisane parametre (obicno vezane za zvuk) tako da moras sve ovo ponovo da mu setujes.
TDK

Odgovor na temu

homerka

Član broj: 19655
Poruke: 13
*.80.eunet.yu.

ICQ: 241488666

Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88809.01.2005. u 19:22 - pre 235 meseci
E,paaaaa, ja jos nisam probala sve varijante...ajde onda da mi neko sa ovog foruma objasni proceduru (sta mi sve treba) da nasnimim tih 5-6 divxa na dvd..pa da probam i to..Da vidim da li je Marfijev zakon u pitanju...A TDK..sta si ti hteo da sednes.(legnes) i odgledas ceo film u cugu...eeeee..Srbija je ovo brale...nema lencarenja

Odgovor na temu

TDK
BEOGRAD

Član broj: 39152
Poruke: 130
*.rts.co.yu.

Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88809.01.2005. u 19:54 - pre 235 meseci
Nije ni zdravo da probas sve varijante (mislim -psihicki).
Potreban ti je :
- PC+ DVD rezac (Skyvisio ih srecom ne pravi)
- prazan DVD-R ili DVD-RW disk (4,7 Gb DVD "minus"-opet izbegavas brand Sv.)
- NERO 6 (npr.)
- 6 pozajmljenih ili raspolozivih DIVX-ova (na HDD ili na CD-ovima)
- malo vremena i kompjuterskih vestina.

Sto se tice lezernijeg gledanja DVD-DIVX sadrzaja,upravo razmisljam da nabavim i udobniju kompjutersku fotelju ,ali nikako ne uspevam da uklopim boju sa komp. stolom i kucistem PC-ija.
TDK

Odgovor na temu

Audio
Srbija

Član broj: 26499
Poruke: 299
*.vdial.verat.net.

Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88809.01.2005. u 20:51 - pre 235 meseci
Moj SV radi odlicno!!!! Tacno je da ne pamti audio podesavanja ali, sve ostalo radi vise nego solidno. Evo, upravo kucam u drvo.Vi, izgleda, niste imali srece.

Odgovor na temu

Praetorian
VA

Član broj: 37287
Poruke: 21
*.yu
Via: [es] mailing liste

Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88809.01.2005. u 21:59 - pre 235 meseci

>I moj SV radi sjajno: i "premotavanje" je OK, narocito nakon flashovanja poslednjim vrzijama FW-a; nemam problema ni sa sinhronizacijom zvuka i slike; ne "trza", ne "secka", slika je ostra, zvuk sjajan - sve ovo bez zezanja, tako je, sta da radim - "nisam ja kriv" (sve ovo vazi, naravno, za DivX: sa DVD i ostalim formatima - nemam nikakvih problema; primera radi, cisto radi probe, narezao sam jedan DVD disk sa MP3 - ali sam zaboravio da postavim bar jedan folder na rootu: SV-u je trebalo tridesetak sekundi, ali je "ucitao" svih > 1000 naslova i radio bez problema u random modu); GO TO funkcija je OK, a "pamti" i podesavanja iz Glavnog menija...

Odgovor na temu

mvukosav
gradjevinska limarija
Beograd

Član broj: 8158
Poruke: 195
*.bg.wifi.vline.verat.net.

Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88809.01.2005. u 22:07 - pre 235 meseci
Evo i ja da se pohvalim da moj player radi odlicno i da za sada nemam nikakvih problema i isflesovan sa zadnjim sw od Mare(hvala mu).To je izgleda ko kako ubode(ili mozda nesto drugo,ko zna).Pozdrav Mirko

[...]

Audio: Moj SV radi odlicno!!!! Tacno je da ne pamti audio podesavanja ali, sve ostalo radi vise nego solidno. Evo, upravo kucam u drvo.Vi, izgleda, niste imali srece.

Nazalost ni ovi sa CUNAMIJEM nisu imali ni srece,ni zdravlja (posle novogodisnjih cestitki)...Mi srecom nismo imali SAMO srece.
Zalosno je to sto kada kupujes "tehniku" moras osim para da imas i SRECE !
TDK

Odgovor na temu

hir100
Vranje

Član broj: 1343
Poruke: 503
*.ptt.yu.

Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88809.01.2005. u 22:31 - pre 235 meseci
Uporedni test je u casopisu PC (press) januarski broj str. 81.

Odgovor na temu

mvukosav
gradjevinska limarija
Beograd

Član broj: 8158
Poruke: 195
*.bg.wifi.vline.verat.net.

Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88809.01.2005. u 22:37 - pre 235 meseci
Pa prenesi nama u najkracim crtama sta pise da ne bi kupovali casopis samo zbog toga.Pozdrav Mirko

Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.nat-pool.bgd.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349

+14 Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88809.01.2005. u 22:46 - pre 235 meseci
Pozdrav,
ja sada ne razumem: TDK ima vec dosta problema koji mu zagorcavaju zivot ali koliko sam ukapirao on je uredjaj otvarao jer ima odredjena znanja oko toga ali time je verovatno i izgubio garanciju. Sto se tice ostalih, verujem da svakako treba vratiti uredjaj u prodavnicu na reklamaciju kada nesto nije u redu. Na forumu se maksimalno moze dobiti neko uputstvo za poboljsanje zivota uz ovaj ili neki drugi player ili link ka novom FW0u, nista vise od toga.

raven_nt, Tebi uredjaj nije ispravan, bio to SV ili bilo koji drugi, to sto se kod Tebe pojavljuje je skolski primer uredjaja za reklamaciju. Zasto ne odneses uredjaj u prodavnicu nazad? Ne mogu da poverujem da si umesto toga uzeo da isprobas drugi uredjaj i konstatovao da su svi proizvedeni uredjaji jednog playera zbog tehnicke ispravnosti bolji od svih proizvedenih uredjaja drugog playera zbog tehnicke neispravnosti konkretnog primerka!!??

Pusti forum, ucini nesto za sebe i vrati uredjaj gde si ga uzeo. Neshvatljiva mi je ta logika: kad auto stuca u voznji, probas kod druga njegov auto koji ne stuca u voznji i umesto da svoj vratis majstoru na popravak, vices na sav glas kako je onaj drugi bolji auto...cudno...

Ima na forumu ljudi koji kritikuju uredjaj i od njih mozes konkretno saznati da li je to mana samog tipa uredjaja pa ako nije, pravac prodavnica dok je jos pod garancijom.

...sa druge strane jeste zalosno sto kod nas moras prilikom kupovine tehnike imati i srece a to je uzrokovano raznim faktorima pa imamo i situacije da i najcuvenije marke vec do nas stizu sa naknadno uocenom tipskom greskom. Ja imam licna iskustva sa Denonom, Yamahom, Panasonicom i Philipsom ali sve u audio segmentu, nema veze sa DVD/Divx uredjajima. Cista paralela.

Odgovor na temu

TDK
BEOGRAD

Član broj: 39152
Poruke: 130
*.rts.co.yu.

Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88810.01.2005. u 00:39 - pre 235 meseci
Izvinjavam se sto se opet javljam (pomenut sam).
Skyvision NISAM otvarao (poruka za servisere!) ali jesam menjao FW (titl sa prozirnom trakom i belim slovima by Mara) na jednom od Skyvisiona sto se objektivno pokazalo kao ZNATNO BOLJE resenje u odnosu na zuti titl sa kojim nisam bio zadovoljan.Naime,dovoljno mi je bilo sto sam video fotografije unutrasnjosti uredjaja (Alexdone ih je ovde vec izlagao).Srce mi verovatno ne bi izdrzalo.(sta cu kad i profesionalno imam veze sa elektronikom).
Razumem nezadovoljne korisnike Skyvisiona jer im je lakse da podele svoje probleme i svoje nezadovoljstvo sa nekima (pa makar to bili potpuno nepoznati ucesnici foruma).
Razumem i zadovoljne korisnike.I sasvim je normalno da ima i jednih i drugih.Uostalom i ocekivanja su razlicita.
Sto se tice brand name tehnike, ne mogu da kazem da nisam imao problema sa nekima od njih (Sony,Toshiba...)ali posle udara groma u susednu zgradu (i tada su ti uredjaji vec zasli u duboku starost).No salu na stranu, realno je da sve moze da se pokvari.Jasno mi je da ako stavimo saksiju sa kaktusom na Skyvisiona da je velika verovatnoca da mu se vratanca nece vise otvarati.Ali ja saksije drzim ISKLJUCIVO na terasi.
Mozda mi jednostavno nismo imali srece ili su u pitanju "decije bolesti" i malo veci procenat skarta koji vise ni na ovom trzistu ne prolazi lako!
TDK

Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.nat-pool.bgd.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349

+14 Profil

icon Re: DVD - DivX player Skyvision LG88810.01.2005. u 00:46 - pre 235 meseci
Pozdrav,
pazi sad, koliko sam ja ukapirao i u ovlastenom servisu stavljaju FW od autostopera/mare a problem je nastao samo sa verzijom na kojoj je ona reklama KBC tako da ukoliko nije ta reklama u pozadini mozes da odes u servis. Samo, ako imas veze sa elektronikom, kada udjes u taj servis.....

Ja pomenuh probleme sa one cetiri firme kada se uvezu novi uredjaji, bilo je i slucajeva (Yamaha) da za par dana vec stizu i novi kompletni transporti za zamenu jer znaju da ugradjeni imaju gresku...

Odgovor na temu